donderdag 13 december 2012

Year in review Bloghop (Day 1)

Gedurende de 12 dagen voor kerst hebben mij CT en ik een leuke bloghop voor jullie: A Year in Review. Dit betekent dat er (extra) freebies te downloaden zijn, elke dag op een ander blog. Hierbij komen verschillende van mijn kits, die ook in mijn shop te vinden zijn, voorbij. Vandaag ben ik aan de beurt, met een stackedpaper die gemaakt is met de kit Olympic Summer.
During the 12 days before Christmas, my CT and I have a great bloghop for you: A Year in Review. This means you can download an (extra) freebie every day on a different blog. You'll see some of my kits, which you all can find in my shop. Today it's my turn, with a stacked paper which I made using Olympic Summer.
And here's your download, no password needed!
Don't forget to come back tomorrow, to see where you can find the next freebie and with which kit it's been made!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten