zaterdag 2 maart 2013

Fly With Me


Gisteren was de release van Designer Challenge #9. En toen had ik het al aangekondigd: vandaag zou er een grote kit komen in het zelfde thema. Ik heb gekozen voor een avontuurlijk thema: Neverland. Het land waar je niet groot wilt worden, waar je kan spelen met elfjes, zeemeerminnen kan zien en kan vechten met een piraat (je weet wel, diegene die geen hand, maar een haak heeft). Fly With Me zou als subtitel 'To Neverland' moeten hebben. Vandaag kan je de kit, de extra elements, de flairs, een extra paperpack en een treasurechest vinden in mijn shopje. Natuurlijk is alles ook als een bundel te verkrijgen!

Yesterday was the release of Designer Challenge #9. And as said, I should have a bog kit in the same theme. I choose for an adventurous theme: Neverland. A land you don't want to grow up, you can play with some pixies, see mermaids and fight against an evil pirate (you know that one: he has no hand, but a hook). Fly With Me should have 'To Neverland' as a subtitle. From now on you can find the kit, extra elements, flairs, extra paper pack and a treasurechest in my shop. And of course everything is bundled too.Br />

Geen opmerkingen:

Een reactie posten