zaterdag 2 mei 2015

Pink Glasses & Tequila Salsa

 photo PG-Romajo-preview_zpsp4ota9hv.jpg
Vandaag heb ik 2 releases. De eerste is een nieuwe kit: Pink Glasses. Afgelopen maand heb ik mijn eigen roze bril vervangen door een nieuwe, dus deze kit is gemaakt om mijn roze bril te herinneren. Gelukkig is het geen kinderlijke kit geworden, het is juist perfect voor tienermeiden. Maar ook voor iederen die het leven 'door een roze bril' bekijken.
Daarnaast heb ik ook nog een re-release: Tequila Salsa. Deze kit maakte ik vorig jaar toen ik de zomerhit van toen steeds in mijn hoofd had. Grappig en perfect voor het scrappen van dagen aan het strand of zwembad, maar ook lange zomeravonden met een cocktail. Naast de kit zijn er ook Flairs en een Wordart pack.
Alles is nu met korting verkrijgbaar (en vanwege de (i)NSD sale zijn beide kits verkrijgbaar voor iets meer dan $1. Alleen vandaag!).  photo TS-Romajo-preview_zpso338wgfy.jpg
Today I have 2 releases. The first one is a new kit: Pink Glasses. Last month I replaced my old (pink) glasses by a new one, so this kit is dedicated to my old glasses. It turned out to be a kit perfect for teenage girls, becasue it's not childish at all. And it's perfect for those 'looking through pink glasses' and who sees the bright side of life.
I also have a re-release: Tequila Salsa. This kit was made last year when I had that year's summerhit running through my head. Fun and funky, it's perfect to scrap those days at the beach or the pool and those long summer nights with a cocktail in your hand. Besides the kit, I also have a Flair and a Wordart pack.
Everything is on sale (and because of the (i)NSD sale, both kits are available for a little more than $1! Today only!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten