zaterdag 30 april 2016

#SpringFeelings: Olla Vogala

Hebban olla uogala nestas hagunnan hinase hi(c) (a)nda thu
uuat unbidan uue nu

 photo OV-Romajo-preview_zpshwko0rgi.jpg
Alle vogels zijn nesten begonnen, behalve ik en jij. Waar wachten we nog op?
Lange tijd werd gedacht dat dit de eerste dichtregel in het Nederlands is geweest (recente studies maken duidelijk dat dat niet het geval is), zelfs mijn dochter moest dit vorig jaar nog leren voor geschiedenis toen het over monniken en hun leven in de abdij ging. Het inspireerde mij in ieder geval tot het maken van een nieuwe, want elke keer als ik nu buiten loop en vogels zie die bezig zijn met hun nest, moest ik aan deze regel denken!
#SpringFeelings: Olla Vogala gaat over vogels, veel verschillende soorten vogels. De kit heeft zachte lente kleuren in lila, oranje en groen. Het bevat 32 papers , 100 elements en 2 complete alphas. Deze week is het met korting verkrijgbaar!
 photo MorningHasBrokenklein_zpsv0rczurm.jpg
All birds have started their nests, except for you and me. What are we waiting for?
For a long time, this sentence was known as the first poem in Dutch literature (recent studies prove this isn't though), even my daughter had to learn this last year when her history lessons were about monks and their lifes at the abbey. It isnpired me to create this new kit, because everytime I was walking outside and saw the birds getting their nests ready, I had to think about this!
#SpringFeelings: Olla Vogala is about birds, in all shapes and sizes. The kit has soft spring colors in lilac, orange and green. It contains 32 papers, 100 elements and 2 full alphas. This week it's available with a huge discount!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten